Általános Szerződési Feltételek

Szálláshely szolgáltatásra

  1. Bevezető rendelkezések
    • Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF vagy szerződés) tartalmazza mindazon rendelkezéseket, amelyek Tóth-Hován Nikolett által üzemeltetett Kuszlik szálláshely szolgáltatás igénybevételére irányadó. Jelen ÁSZF a szálláshely szolgáltatás megrendelés, mint egyedi szerződés elválaszthatatlan részét képezi, és ezáltal a szerződő Felekre nézve kötelező erővel bír csakúgy, mint az egyes egyedi szerződések rendelkezései.
    • Az egyedi foglalásleadásával a szolgáltatást megrendelő fél (Vendég) kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megismerte és annak rendelkezéseit önmagára nézve kötelezőnek elfogadja.
    • Üzemeltető és Vendég, mint szerződő felek rögzítik, hogy a jelen ÁSZF ráutaló magatartással való elfogadásával szerződéses jogviszony jön létre a Felek között az itt rögzített tartalommal:
  1. Fogalom meghatározások
    • Kuszlik vagy „szálláshely”: a 2013 Pomáz, Erdő utca 12. címen található szálláshely.
    • Szolgáltató: Tóth-Hován Nikolett ( adószám: 91333656-1-43; székhely:1125 Budapest, Kikelet utca 14), mint a Kuszlik szálláshelyet üzemeltető és szálláshely szolgáltatást nyújtó gazdasági társaság.
    • Szolgáltatás: a Szolgáltató által nyújtott bármely szolgáltatás vagy a szolgáltatások összessége.
    • Vendég: bármely természetes személy vagy szervezet, aki vagy amely a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi. Vendég csak tizennyolcadik életévét betöltött, cselekvőképességében nem korlátozott természetes személy (illetve tizennyolcadik életévét be nem töltött személy, aki tizennyolcadik életévét betöltött kísérővel érkezik) vagy jogi személy lehet. Szolgáltató kizárólag saját célú felhasználásra nyújt szolgáltatást, (szállás)közvetítők, utazási irodák vagy egyéb, viszonteladói tevékenységnek minősülő szolgáltatást nyújtó személy vagy szervezet nem jogosult a szolgáltatás igénybevételére. Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a Vendég személyét és ezen feltételeknek való megfelelését, azt a Vendég a megrendelés leadásával szavatolja aSzolgáltató felé. Vendég alatt értendő továbbá valamennyi személy, aki a szálláshelyen ténylegesen megszáll és a szolgáltatást bármely jogcímen igénybe veszi.
    • Közvetítő Szolgáltató: amennyiben a 2.4 ponttól eltérően a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából valamely harmadik személy, mint közvetítő teszi meg Szolgáltatónál, úgy az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és ezen Közvetítő Szolgáltató közötti szerződés szabályozza. Szolgáltató nem köteles vizsgálni, így kizárja felelősségét azt illetően, hogy a Közvetítő Szolgáltató rendelkezik-e felhatalmazással a Szolgáltatás Vendég képviseletében történő megrendelésére.

 

  1. A megrendelés menete
    • Igénybejelentés. A Vendég megkeresésében tájékoztatja (e-mailben vagy a kuszlik.hu webhelyen) Szolgáltatót arról, hogy mikor, milyen időtartammal és milyen szolgáltatást kíván igénybe venni.
    • Árajánlat. Szolgáltató az igénybejelentés alapján, a szálláshely szabad kapacitásaira is tekintettel árajánlatot küld meg a Vendég részére 72 azaz hetvenkettő órán belül. Az ajánlati kötöttség kizárólag az árra vonatkozik, a szabad kapacitás fenntartására nem (az árajánlat nem jelent kizárólagosságot), és eltérő nyilatkozat hiányában az ajánlat megküldésétől (feladásától) számított negyvennyolc (48) óra az ajánlati kötöttség időtartama.
    • Megrendelés véglegesítése. A megrendelés azzal válik véglegessé – és a szerződés azzal jön létre -, hogy Szolgáltató a Vendég által tett megrendelést írásban (e-mailben) visszaigazolja és a szabad kapacitást befoglalja Vendég részére. A megrendelés létrejötte Felek között a jelen ÁSZF szerinti egyedi szerződésnek minősül. Az egyedi szerződés a szolgáltatás-nyújtással kapcsolatos kötelezettségek kölcsönös teljesítésének idejére létrejött határozott idejű szerződés.
    • Késedelmes kijelentkezés, hosszabbítás. A megrendelés meghosszabbítása kizárólag a Szolgáltató kifejezett visszaigazolásával és szabad kapacitás függvényében lehetséges. Amennyiben a Vendég a kijelentkezési időpontig nem hagyja el a szálláshelyet, az nem minősül a szerződés meghosszabbításának; ez a kijelentkezési idő túllépésének minősül. Ilyen esetben a Szolgáltató jogosult késedelmes kijelentkezési díjat felszámítani, amely
      4.1 a kijelentkezés napján 12:00 óráig: a napi szállásdíj 50%,
      3.4.2 a kijelentkezés napján 12:00 óra után: a napi szállásdíj 100%.
      Szabad kapacitás hiányában a Vendég köteles haladéktalanul elhagyni a szálláshelyet.
    • Kedvezmények. Szolgáltató időről időre dönthet kedvezmények és egyéb promóciós ajánlatokhirdetéséről, amelynek feltételeit jogosult egyoldalúan megállapítani, illetve azt bármikor módosítani vagy visszavonni.
    • Gyerekágy/pótágy. Gyerekágy és/vagy pótágy elérhetősége nem biztosított a szálláshelyen, arról Feleknek előzetesen egyeztetni szükséges.
    • Foglaló. Szolgáltató előírhatja, hogy a megrendelés véglegesítésének előfeltétele foglaló fizetése, hitelkártya garanciával (a teljes vagy részbeni összeg zárolása), vagy más, egyedileg megállapított biztosíték nyújtása Vendég részéről. A foglaló a Polgári Törvénykönyv 6:185. §-a szerint szolgálja a szerződés megerősítését.
  1. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
    • Vendég szállodai szobát az érkezés napján 14:00-20:00 óra között foglalhatja el (check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (check out), kivéve, ha előzetes megbeszélést követően a Vendég a korábbi érkezés (earlycheck in), illetve a későbbi elutazás (latecheck out) lehetőségével él. Az earlycheck in lehetővé teszi a Kuszlik első foglalási napján a ház 12:00-kor történő átvételét, a latecheck-out pedig lehetővé teszi a foglalás utolsó napján a ház 12:00-kor történő elhagyását. Az opciókat a foglalási felületen kell kiválasztani. Abban az esetben, ha két különböző Vendég ugyanazon a napon élne az earlycheck in és a latecheck out lehetőséggel, akkor az a Vendég érvényesítheti a lehetőséget, aki előbb foglalta le ezt az opciót. A Kuszlik csapata ilyen esetben e-mailben értesíti az érintett Vendéget.
    • Házirend. Vendég jogosult és köteles a szobát és a szálláshely egyéb közös használatra szolgáló helyiségeit rendeltetésszerűen használni, amely során köteles a házirend szabályait megtartani.
    • Háziállat. A szálláshely kutyával érkező Vendégeket is fogad.A szálláshely méretei és kialakítására tekintettel maximum 10 kg-os kutya hozható, 4990 Ft/kutya/éj áron. A kutya a Kuszlik szálláshely emeletén nem tartózkódhat. A Kuszlik szálláshely és annak kertjében a kutya által okozott károkért a Vendég teljes anyagi, jogi és erkölcsi felelősséggel tartozik.
    • Panasztétel: Vendég jogosult a Szolgáltatóval vagy a szolgáltatással szemben panaszt tenni a szálláshelyen tartózkodása időtartama alatt és a szálláshelyről történt távozás után. Szolgáltató köteles az írásos panaszt kivizsgálni és annak indokolt elhárítása érdekében szükséges és ésszerű lépéseket megtenni, a panaszt írásban rögzíteni, és a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül a Vendég részére indokolással ellátott írásos választ adni.
    • A Vendég kötelezettségei:

4.5.1 a szolgáltatási díj határidőben történő megfizetése;

4.5.2 a megszokott utazási szükségletek közé nem tartozó eszközök használata a Szolgáltató előzetes hozzájárulása alapján és annak előfeltételével lehetséges;

4.5.3 a szálláshelyről, illetve a szobákból bármit, így bútorokat, berendezési tárgyakat kivinni, áthelyezni nem megengedett;

4.5.4 a szálláshelyen a Vendég semmilyen felújítási, átalakítási munkálatot, átépítést, változtatást vagy módosítást nem jogosult végezni;

4.5.5 a szálláshelyen dohányozni tilos, kivéve az esetlegesen erre kijelölt helyeket, ennek megszegése esetén a Szolgáltató jogosult a további szolgáltatás-nyújtást megtagadni és alkalmanként 80.000 HUF kötbért követelni a dohányzás által felmerült extra takarítási szükségletek és költségek okán.

  • A Vendég felelőssége értelmében a szálláshely szolgáltatást teljeskörű és saját felelősségére veszi igénybe és teljeskörű felelősséggel tartozik a többi Vendég és magatartásuk által okozott kár esetére is.
  • Elhelyezési kötelezettség. Amennyiben a Szolgáltatóa szolgáltatásokat saját hibájából nem tudja biztosítani, úgy köteles a Vendég hasonló vagy magasabb szolgáltatási színvonalon (kategória) történő elhelyezéséről gondoskodni és annak esetleges többletköltségeit megfizetni; továbbá térítésmentesen egyszeri alkalommal telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére; valamint ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz és Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, úgy Vendég utólagos kártérítési igénnyel nem élhet. Amennyiben Vendég nem kíván élni a másik szálláson való elhelyezés lehetőségével, úgy kérheti a foglaló visszafizetését, azzal, hogy a szálláshelyet elhagyja, és panasszal, valamint kártérítési igénnyel nem él.
  • Szolgáltató szavatolja, hogy a szálláshely vonatkozásában harmadik személynek nem áll fenn olyan joga, amely a Vendéget a zavartalan használatban, birtoklásban korlátozná.
  1. A megrendelés lemondásának és időpont módosításának feltételei
    • Amennyiben a Szolgáltató ajánlatában eltérő feltételeket nem állapít meg, úgy az alábbi lemondási és módosítási feltételek alkalmazandók:
      • az érkezés napját megelőző 21. napig érkezett lemondás díjtalan;
      • az érkezés napját megelőző 21. nap és 7. nap között érkezett lemondás esetén a lemondás díja (mint meghiúsulási kötbér) a szállásdíj 50%-a;
      • az érkezés napját megelőző 7. napot követő lemondás esetén a lemondás díja (mint meghiúsulási kötbér) a szállásdíj 100%-a.
      • Meghiúsulási kötbér elszámolása: A meghiúsulási kötbér összege elsődlegesen a Vendég által megfizetett foglalóból, azt követően a szálláshely díjaként előzetesen megfizetett összegekből kerül elszámolásra. Amennyiben a már megfizetett összegek nem fedezik a meghiúsulási kötbért, a különbözetet a Vendég a Szolgáltató írásbeli felszólításától számított 5 (öt) napon belül köteles megfizetni. Késedelmes fizetés esetén a Vendég a Polgári Törvénykönyv szerinti késedelmi kamatot köteles megfizetni.
      • A foglalás időpontjának módosítása lemondásnak és újrafoglalásnak minősül.
    • Ha a Vendég a szállásszolgáltatások igénybevételét foglaló fizetésével biztosította és a Vendég az érkezési napon 20:00 óráig nem veszi át a szálláshelyet és azt előzetesen nem jelzi, úgy a Vendég a foglaló teljes összegét elveszíti, továbbá a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik a Vendég felé és Szolgáltató jogosult a szobát/szobákat harmadik személy részére értékesíteni.
    • Ajándékutalvány visszaváltása. Az online (távollévők közötti adásvétel útján) vásárolt ajándékutalvány visszaváltására (az ajándékutalvány megvásárlásától való elállásra) a vásárlástól számított 14 naptári napon belül van mód, azon email címre küldött egyértelmű nyilatkozattal, amelyről a vevő az ajándékutalványt megkapta.
    • Ajándékutalvány beváltását követően foglalásnak minősül, így a beváltástól azt megrendelésként kezeli a Szolgáltató.
    • Vendég a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés l) pontja alapján nem gyakorolhatja a meghatározott dátumra foglalt szállás esetén az általános távollévők közötti szerződéskötés esetére vonatkozó 14 napos elállási jogát. A szerződéstől való elállás esetén Szolgáltató az 5.1 pontban meghatározott meghiúsulási kötbér követelésére jogosult.

 

  1. Szolgáltatási díj és fizetési feltételek
    • A szálláshely érvényben lévő árai a kuszlik.hu weboldalon mindenkor feltüntetett árak. Szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon meghatározni és megváltoztatni, azzal ugyanakkor, hogy a Vendég részére már kiajánlott árajánlat vonatkozásában korlátozott idejű ajánlati kötöttség terheli.
    • Szolgáltató a szolgáltatási díjról számlát állít ki, amelyet Vendég banki átutalással, online bankkártyás fizetési eszközzel vagy egyéb, a Felek által megállapodott módon fizethet meg.
    • A szolgáltatási díj pénznemére Felek megállapodása irányadó, ettől eltérő pénznemben történő fizetés esetén a Szolgáltató számlavezető bankja által alkalmazott, a Vendég érkezési napján érvényes deviza eladási árfolyam az irányadó. Szolgáltató a HUF-tól eltérő készpénzes fizetés esetén az esetleges visszajárót készpénzben fizeti meg.
    • Átutalással történő fizetés esetén – amennyiben Felek eltérően nem állapodnak meg – Vendég köteles a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a megállapított határidőig a Szolgáltató bankszámlájára átutalással megfizetni, ennek megtörténtének igazolását Szolgáltató kérheti.
    • Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos technikai vagy adminisztrációs jellegű költség megfizetésére Vendég köteles.
    • Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a különös feltételekhez kötött szolgáltatásai – így például akciós ajánlatai – foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.
  1. Szolgáltató egyéb jogai és kötelezettségei
    • Zálogjog. Amennyiben Vendég az igénybe vett szolgáltatások díjának, vagy a ténylegesen igénybe nem vett, ugyanakkor a lemondási szabályok alapján kötbérfizetési kötelezettséggel terhelt megrendelések utáni kötbér megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, úgy a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szálláshelyre magával vitt.
    • Személyazonosság ellenőrzése. Szolgáltató jogosult a szolgáltatás igénybevételéhez való jogosultság ellenőrzése érdekében a Vendég(ek) személyazonosságának ellenőrzésére.
    • A szolgáltatásnyújtás visszautasítása: Szolgáltató jogosult a szolgáltatásnyújtást megtagadni (visszautasítani) és a megrendeléstől elállni vagy azt felmondani, ha (i) Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a közös használatú helyiségeket; ha (ii) Vendég a berendezést vagy egyéb tárgyakat megrongálja; ha (iii) Vendég a házirend szabályait súlyosan megszegi vagy magatartásával a többi Vendéget zavarja; ha (iv) fertőző betegségben szenved; ha (v) fizetési kötelezettségeit határidőben nem teljesíti; (vi) bármely egyéb olyan magatartást tanúsít, amely alapján a szolgáltatásnyújtás ésszerűen nem elvárható Szolgáltatótól.
    • Szolgáltató felelőssége
      • Szolgáltató felelőssége nem terjed ki az érdekkörén kívül eső olyan okból bekövetkező kárért, amelynek elhárítása ésszerűen nem várható el Szolgáltatótól.
      • Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szálláshelyen, ahová Vendég nem léphet be. Ha a Vendég a jogszerű és egyértelmű jelölés ellenére belép az ilyen helyekre, az ott történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
      • Vendég köteles az őt ért kárt azonnal bejelenteni Szolgáltató részére, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez / rendőrségi eljáráshoz szükséges.
      • A Szolgáltató felelőssége azokban a dolgokban bekövetkezett károkért áll fenn, amelyeket a Vendég a szálláshelyen kijelölt, illetve általában erre rendelt helyen vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a szálláshely olyan alkalmazottjának adott át, akit dolgai átvételére jogosultnak tarthatott. A Szolgáltató felelőssége alapján a kártérítés mértéke legfeljebb a szállásdíj napi összegének tízszerese. Az értékpapírokért, készpénzért és egyéb értéktárgyakért a Szolgáltató felelőssége akkor áll fenn, ha a Szolgáltató a dolgot megőrzésre átvette, vagy a megőrzésre átvételt megtagadta. Az így elhelyezett dolgokért a szálloda felelőssége a Ptk. szabályai szerint alakul.
  1. Jogfenntartás
    • Vendég tudomásul veszi, hogy a „ Kuszlik „ márkanév, illetve bármely, a szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb brand, továbbá azok képi és szöveges megjelenítése (védjegy) Tóth-Hován Nikolett kizárólagos szellemi és szerzői jogi tulajdonát képező védjegye. A védjegy bármely módon történő felhasználásához Szolgáltató cégjegyzésre jogosult képviselőjének előzetes, kifejezett írásbeli hozzájárulása szükséges, az abban foglalt tartalommal és terjedelemben. Kifejezett felhatalmazás hiányában tilos a védjegy másolása, rögzítése vagy bármely formában történő jogosulatlan felhasználása, és a felhasználó jogi felelősségét vonja maga után.
  1. Egyéb rendelkezések
    • Titoktartás és Felek jó hírnevének tiszteletben tartása
      • Felek kötelesek a megrendelés, mint egyedi szerződés és a közöttük létrejövő jogviszonyra és annak teljesítésére vonatkozó valamennyi információt bizalmasankezelni. Felek bizalmas információk közé sorolják kifejezetten a megrendelői azonosítókat, a felhasználói adatokat, a tranzakciós összegeket, amelyeket a közlő fél védettnek vagy bizalmasnak minősít, vagy amelyekről a másik fél indokoltan azt gondolhatja, hogy bizalmasan kezelendőek.
      • A titoktartási kötelezettség nem terjed ki az egyébként is nyilvános információkra. A titoktartás a Feleket a megrendelések teljesítését (így az egyedi szerződés megszűnését) követően is kötelezi korlátlan ideig.
      • A titoktartás nem terjed ki arra az esetre, ha a Vendég panasszal élne, és ezen panasz alátámasztásához, az általa állítottak bizonyításához a bizalmasan kezelt információk szükségesek. Ilyen esetben felhasználhatja a bizalmasan kezelt információkat az illetékes hatóságok, bíróságok, valamint a Szolgáltató előtt.
      • Felek egymás iránti kölcsönös tisztelettel járnak el és az együttműködésük időtartama alatt tartózkodnak minden olyan magatartástól vagy kijelentéstől, amely a másik fél jó hírnevét sérti vagy sértheti.
    • Adatkezelés
      • A vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre tekintettel Szolgáltató elsősorban a szerződés teljesítése érdekében szükséges adatokat rögzíti és kezeli Vendég vonatkozásában, amely adatokból jogosult az illetékes személyek vagy szervezetek részére megadni mindazon adatokat, amelyek megadására köteles (így különösen helyi adó jellegű kötelezettségei teljesítése, statisztikai adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése). Egyebekben Szolgáltató biztosítja, hogy Vendég adatai illetéktelen harmadik személy részére nem hozzáférhetőek.
      • Az adatkezelés célja tehát elsősorban a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások szerződésszerű nyújtása, a szolgáltatás teljesítésének és a Vendégek elégedettségének ellenőrzése. A hírlevélre vonatkozó részletes szabályok a felhasználási feltételekben találhatók. Az adatkezelés jogalapját képezi emellett a számlázás vonatkozásában a jogszabályi előírás teljesítése, valamint a Vendég hozzájárulása.
      • Vendég az ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul személyes adatai kezeléséhez.
      • A hatályos jogszabályok szerint a szállásadóknak kötelessége a vendégek összes személyes adatának digitális rögzítése okmányolvasóval és a VIZA (Vendég Információs Zárt Adatbázis) rendszer használatával, életkortól függetlenül. 
      • Vendég személyes adatai kezelésének jogalapja az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016. április 27-i 2016/679 rendeletére (a továbbiakban: „GDPR”), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló évi CXII. törvény (a továbbiakban: „Infotv.”) rendelkezéseire figyelemmel, a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti önkéntes hozzájárulás, valamint a 6. cikk (1) bekezdés c) pontja szerinti az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség.
    • A jogviszony átruházása. Vendég a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem jogosult az egyedi szerződést harmadik félre átruházni.
    • Alkalmazandó jog, jogviták kezelése
      • Az egyedi szerződés és jelen ÁSZF vonatkozásában a magyar jogszabályokat, így az egyedi szerződés és jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdés tekintetében elsősorban a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseit kell alkalmazni.
      • Felek a jogviszony teljesítésében megnyilvánuló kölcsönös érdekükre tekintettel az egyedi szerződés és/vagy az ÁSZF létrejötte és rendelkezéseinek értelmezése, valamint a szerződéseken alapuló jogviszonyból és annak teljesítéséből eredő jogviták megelőzése érdekében kölcsönösen tájékoztatják egymást a szolgáltatások teljesítése során a másik fél oldaláról tapasztalt esetleges hibák vagy hiányosságok felől, lehetőséget biztosítva a másik félnek ennek észrevételezésére vagy kiküszöbölésére (panaszkezelés). Panaszt tenni Szolgáltatónak a honlapján feltüntetett elérhetőségein (székhelyén, telefonszámán vagy e-mail címén) lehetséges. A másik fél olyan súlyosan szerződésszegő magatartása esetén, amely alapján a sérelmet szenvedő fél azonnali hatályú felmondásra jogosult, nem elvárt panaszkezelése alkalmazása.
      • Felek az egyedi szerződés és/vagy az ÁSZF létrejöttéből és rendelkezéseinek értelmezéséből, továbbá a jogviszonyból vagy annak teljesítéséből fakadó esetleges jogvitáikat elsősorban egyeztetéssel kötelesek rendezni az előző pontban foglaltaknak megfelelően. Amennyiben a békés vitarendezés nem vezet eredményre, úgy Feleknek lehetőségében áll a Szolgáltató székhelye vagy a Vendég lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez (elérhetősége: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek), az illetékes bírósághoz vagy az Európai Bizottság által biztosított Online Vitarendezési Platformhoz (elérhetősége:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU) fordulni.
    • Jelen ÁSZF hatálya és módosítása
      • Jelen ÁSZF valamennyi rendelkezése irányadó Felek teljes szerződéses jogviszonyára, kivéve, ha Felek ettől eltérően állapodnak meg, illetve, ha az egyedi szerződés az ÁSZF-hez képest kifejezetten ellentétes rendelkezést tartalmaz.
      • Vendég tudomásul veszi és elfogadja, hogy a megrendelés útján létrejövő egyedi szerződésre kötelező érvénnyel alkalmazandók jelen ÁSZF rendelkezései, a jelen dokumentumban esetlegesen alkalmazott hiperhivatkozásokravagy mellékletekre kiterjedően.
      • Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani, köteles azonban biztosítani, hogy a honlapján mindenkor a hatályos és érvényes ÁSZF érhető el. A módosított ÁSZF a közzétételt követően leadott megrendelésekre és az azok alapján létrejött szerződésekre irányadó. A már megkötött egyedi szerződésekre – ideértve a megrendelés alapján létrejött jogviszonyokat is – a szerződéskötéskor hatályos ÁSZF rendelkezései alkalmazandók, a Szolgáltató a meglévő szerződéseket egyoldalúan nem jogosult módosítani.
    • Részleges érvénytelenség. Amennyiben az egyedi szerződés vagy jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen, hatálytalan vagy azzá válik, illetve, ha bármely rendelkezés teljesítése lehetetlenné válik (együttesen: érvénytelen rendelkezés), úgy az nem eredményezi az adott szerződés teljes érvénytelenségét vagy hatálytalanságát. Felek kötelesek az érvénytelen rendelkezést az arról való tudomásszerzésüket követő tíz (10) napon belül orvosolni és olyan érvényes rendelkezéssel helyettesíteni, amely a legközelebb áll az eredeti szerződéses akaratukhoz és a szerződést ennek megfelelően, írásban módosítani.
    • Joglemondás kizárása. Az egyedi szerződés vagy jelen ÁSZF vagy bármely vonatkozó jogszabály rendelkezései szerint a Feleket megillető valamely jog vagy jogorvoslat nem vagy késedelmes gyakorlása nem értelmezhető ezen jogról vagy jogorvoslatról való lemondásként, illetve valamely jog vagy jogorvoslat részleges vagy egyszeri gyakorlása nem meríti ki ezen jog vagy jogorvoslat további gyakorlásának lehetőségét. Minderre tekintettel joglemondó nyilatkozat kizárólag kifejezetten erre irányuló, a másik félnek címzett nyilatkozatban lehetséges.
    • Kapcsolattartás (ügyfélszolgálat)
      • Szolgáltató elérhetőségei:

cím: 2013 Pomáz, Erdő utca 12.

telefon: +3670-222-2111 Kállai György

e-mail: info@kuszlik.hu

weboldal: www.kuszlik.hu

Szolgáltató ezen megjelölt elérhetőségeken tart fenn ügyfélszolgálatot, továbbá ezen elérhetőségeken lehet panasz- vagy egyéb bejelentéssel élni.

  • A honlap böngészéséhez, a webshopban történő vásárláshoz vagy a kapcsolattartáshoz Vendég részéről szükséges technikai és egyéb feltételek megteremtése, fenntartása és az ezekből származó minden költség és felelősség viselése (így többek között: internetkapcsolat díja, informatikai eszközök és szoftverek megvásárlása, működtetése) kizárólag Vendéget terheli. Szolgáltató elérhetőségei nem emelt díjas szolgáltatás keretében érhetők el.
  1. Jelen ÁSZF elfogadásával Vendég kijelenti, hogy jelen ÁSZF és az egyedi szerződés összes rendelkezését teljes terjedelemben elolvasta, megértette, és a szerződést, mint teljes, befolyástól és kényszertől mentes, végleges akaratával összhangban megkötötte a Szolgáltatóval.

Hatályos: 2025. szeptember 20.napjától